7.14.2009

Restaurant Dantes

Restaurant Dantes

Str. Radu Beller Nr. 11 (Dorobanti)
011701 București
Telefon: 0212 310 897 / 0728 388 888
Bucătar Șef: Robert Tănase - Telefon: 0729166088
mail: info@dantes.ro
alte rezervari: rezervari@dantes.ro


Veni, vidi, stati, savurati, minunati! Cam asta as putea spune. Pe scurt adica.

Pe lung..? Pai hai sa vedem. Sf Valentines 2009. Cautam un loc unde sa ne simtem bine. Si cu un buget.. asa si-asa ca deh.. fura scumpe cadourile, remuneratia mica.. Nu trage Dom' Semaca, sunt eu Lascarica, astept salariu. Si totusi am zis ca nu e loc mai frumos decat in Dorobanti.
Cat de scump poate sa fie? Am mers sa facem caterinca mai mult. Pai si de ce nu? Cu atatea Mertane si Jaguare si Feriboate in parcari Dorobantiul este unul din putinele locuri unde te astepti sa gasesti un local cu picioarele pe pamant. Si liber de Sf. Valentines.. Si ajungem frumusel in fata la Dantes. Frumos zic eu. Salata 30 de lei, pastele 35, ceva de pui sau porc de la 35-40 in sus.. Dar fie. Luam un copan de pui si-l impartim. Salata facem ca da doamne, e gradina mare la trotoar.

Cu aceasta atitudine pozitiva intram. Si cum deschidem usa, ne invaluie o lumina calda, placuta emanata de un ospatar cald si placut.. si de becuri evident. "Buna seara, bine ati venit, aveti rezervare?" Eu eram in gandul meu "3.. 2.. 1.. plecam". "Buna seara. Nu avem rezervare. Aveti o masa de 4 persoane libera?" "Sigur ca da, urmati-ma va rog." O da. Si am intrat din holuletul cel mic de la intrare spre stanga langa bar la o masa foarte draguta intr-o sala frumos amenajata si luminata exact cat trebuie pentru o cina romantica.


Nici mai mult nici mai putin. Perfect! Ne-am asezat, meniurile au venit imediat si ne-am apucat sceptici sa frunzarim. Evident, primul care a zis ceva am fost eu. 3 cuvinte: "OMG!". "Ce preturi au astiaaa :))!! Sigur suntem in Dorobanti?" Iata, pe scurt, de ce:


Ciorbă de vacuţă - 10 RON;
Bruschette con pomodoro - 9 RON (IUBESC BRUSCHETELE!!! si astea erau BINE facute!);
Calamari Doratti - 20 RON (Calamari cu usturoi :X);
Salată Cesar - 20 RON;
Spigola alla griglia - 45 RON (ok, pare scump, dar cunoscatorii.. cunosc. Lup de mare pt restul);
Spaghetti bologneze - 20 RON (in locuri nasoale am gasit si mai scump);
Pollo Gorgonzola - 24 RON;
Scalopina al vino bianco - 35 RON (porc in vin alb - portie maricica zic eu);
Pizza Diavola - 22 RON (~ Pizza Hut);
Tiramisu - 10 RON;
Frappe - 12 RON;
Caipiroshka - 13 RON (YUM!! si cu 2 lei mai ieftin ca la competitie..);
Becks - 8 RON (foarte ok pt circumstante).
(De asemeni, ei au o solutie foarte buna pentru masa de pranz: Business Lunch - un meniu special de pranz si/sau pentru intalnirea de afaceri, disponibil de Luni pana Vineri intre orele 12.30 - 15.30. Si fac si livrari in imprejurimi.. :O )


Am intrat direct in paine. Mai precis in bruschete. Cu rosii, usturoi si ulei de masline. Pt cateva secunde am fost in rai. Eu am ales spaghetele bologneze ca vroiam sa ma simt si eu Tutti Frutti Italianul. Plus un vin. Alb, dulce. Tamaioasa Romaneasca (Prahova Valley Reserve 2003). Adica si bun dar si ieftin. Adica ma rog, 43 RON. Cam scumpute vinurile. Asta m-a dezamagit putin. Tamaioasa asta se gaseste cu 12 lei in comert. Ni s-a prezentat si optiunea de a degusta vinurile inainte. Ceea ce am si facut. Si asta a iesit finalist na!
Ospatarii sunt foarte bine instruiti. La cea mai mica miscare vin la masa ta si se intereseaza de.. orice. Bravo! Eu aveam nevoie de tigari. Si s-a dus omu si mi-a luat. De la magazinul de langa pt ca nu vand tigari in restaurant. Bravo! Sunt imbracati foarte frumos si curat. Bravo! Cunosc bine preparatele din meniu. Bravo! A si era sa uit. Daca vrei ceva anume pregatit poti sa-l suni direct pe domnul Tanase, bucatarul sef. Il rogi sa iti prepare ceva special si vi cu distinsa la o cina superba.


Ok si cum plescaiam eu acolo la paste, imi vine sa ma duc la toaleta. Eh, toaleta e la etaj. De ce nu e foarte bine? Pentru ca daca vine o persoana cu un handicap loco-motor se va descurca foarte greu pe scarile inguste ce duc sus. Am urcat si am descoperit etajul. E.. super.



Ce nu am vazut, pentru ca era seara sunt mansarda, unde pur si simplu stai si savurezi o bautura fina la un trabuc afacerist fara sa te deranjeze mirosul de mancare,



si terasa. Defapt terasa nici nu stiu daca era in Februarie dar acum vara arata foarte bine.


Curat, mancare buna si relativ ieftina, profesionalism si reflexivitate din partea personalului, muzica aferenta unei cine romantice si pusa in surdina, disponibilitate prin numarul mare de mese, 3 etaje + terasa pentru toate gusturile, meniu bogat, diversificat si disponibil la comanda si un fel de strop de italia in orice farfurie. Elegant si accesibil. Nobil si cald. Cu siguranta o sa revin (la urmatorul Valentines, shh! >:) ). Dorobanti in orice portofel.. Jur ca tot ce mai lipsea ar fi fost o mini orchestra care sa-ti cante la masa ritmuri suave de vioara (si acordeon :-ss ).

Rezervarile pot fi facute telefonic sau de pe site (si chiar de pe mail).


* Aspectul localului: 9/10
* Stiinta mancarii: 9/10
* Personalul: 10/10
* Preturi: 7/10
* Diversitatea meniului: 9/10
* Plata electronica: 0/10
* Accesibilitate: 10/10
* Zona: 10/10
* Ambianta: 9/10
* Fumatori / Nefumatori: 10/10 (Da/Da)

Nota finala: 8.3

by bucharest-dining.blogspot.com

No comments:

Post a Comment