7.14.2009

Restaurant La 80

Str. J. L. Calderon 80 (langa parcul Gradina Icoanei)
Telefon: 0212 124 886 / 0722 380 271
Program: deschis zilnic de la ora 10:00 pana la ultimul client.


Nu mi-a placut. Cah!



Am fost intr-o calduroasa seara de Joi. Cand am ajuns in fata mi-a placut foarte mult intrarea. Este intre doua case acoperite cu frunze cataratoare.. ma rog mai mult pareau frunze coboratoare, vizavi de parcul Gradina Icoanei. Am patruns printre "liene" gandindu-ma "Me likey!". Nu stiam ca aveam sa ma insel..

Am luat-o frumos pe un coridor destul de stramt (vezi culoarul de la tren) cu mese pe dreapta la perete (cusete), si ne-am dus spre bar unde parea sa fie toata actiunea. La bar ne-am oprit si am inceput sa ne uitam in stanga in dreapta, in sus dupa o masa ne-rezervata unde sa ne asezam. Destul de multe. Si dam sa ne asezam la una, cand apare "chelnerita" noastra.

Cu o fata constipata ne invita sa o urmam la "etaj". De ce? Nu stiu. Urcam pe o scara cam subreda (nu conteaza ca am 90 de kile, conteaza ca scartaia). Si ne aseaza la o masa la perete imediat in stanga scarii.

Prietena mea a cerut de urgenta o limonada inainte de a mai frunzari meniul (btw, "chelnerita" uitase sa ia si meniuri cu ea asa ca a trebuit sa coboare si sa mai urce odata). Evident ca am asteptat ca, "chelnerita" sa mai urce odata cu meniuri si cand a facut asta, dupa 5 minute, a venit si fara limonada. Legat de limonada, nu a intrebat cu ce ar prefera sa fie servita, zahar alb, brun, miere. Dupa inca 10 minute, cand ma pregateam sa ma duc la bar sa comand singur bauturile (ajunsesem pe la jumatate din scara) a aparut si "chelnerita". I-am spus "limonada, iar pentru mine un Beck's". Ea "un?". Zic "Beck's..". "Ursus?". "Nu, tot un Beck's".

Ok, si in timp ce asteptam, frunzaream meniul ca batea vantul in burtica. Subtirel meniul. Preturi medii. Si stateam si stateam si cred ca au trecut inca 10 minute pana a venit si "chelnerita" cu tava cu o limonada si un? un..? Ciuc! Hai hai.. zic, inca una si ma duc. Si ii spun, "ma scuzati, cerusem un Beks". Chiar nu m-am uitat urat, debordam de amabilitate asa ca nustiu de ce ne-a intors spatele si a plecat. Cum era foarte cald afara l-am dat pe gat imaginandu-mi ca "cheia e la mine", nu la ea, totusi. A trebuit sa mai faca un drum "saraca chelnerita" sa aduca si un pai la limonada (..wtf??) si niste zahar pentru limonada (doooh!!) . Paiul l-a uitat normal. A trebuit sa mergem noi sa luam de la bar. Nu-i nimic, venisem sa fac miscare, nu sa ma relaxez.

De nervi, m-am pus cu coatele pe masa ca asa am vrut eu >:P si mai mai sa ii daram prietenei mele limonada pe ea. Pentru ca masa se misca nestingherita. Ce vina avea ea ca s-a nascut cu un picior mai sus si unul mai jos? Niste insensibil nu au vrut s-o incalte ca sa nu se mai balangane.

Dupa un timp de sub masa si-a facut aparitia un paienjenescu, deranjat probabil de toata busculada. Limonada era sa se verse iarasi. Mai, mai inteleg, ai terasa, ai si frunze pe pereti, mai triesc lighioane. Dar cand ai terasa, intretii si tu cum se cuvine, stergi mesele si pe dedesupt, ca mai lipesc boii si vacile gume, mai pune cineva o biluta pe acolo, isi mai fac cuib niste lighioane si trebuie omul cand vine sa nu faca stop pe piept in urma vreunei surprize. Mai trecea si cate o urechelnita pe pereti, mai un gandac de bucatarie mort pe langa scari. Ce naiba? Si ce-o fi mancat gandacul? Sa stiu sa nu comand..

Asa ca dau acuma o maxima pentru toti proprietarii de terase: "Daca nu iti cureti ograda si pe sus si pe jos si nu dai cu sprei de insecte pe la incheieturi, lichid nu vapori, atunci marele cacat atomic sa se abata peste ochii tai!"

Intre timp, niste muncitori iesisera sa repare niste stricaciuni care se vedeau doar de la etaj pe acoperisul restaurantului. In timpul zilei, in timp ce jos clientii serveau diverse, muncitorii ridicau praful si faceau galagie peticind cacaturi pe acolo.. Sub orice critica.

Asa si ce ziceam? A da, nu am mai comandat nimic de mancare vazand cum sta treaba. Am cerut nota destul de repede. Si pe nota, scria, evident si inevitabil, in dreptul berii mele, "BEKS". Asta a fost cireasa de pe tort (stiu, carcotasii or sa spuna ca din cauza ca era mai scump Beks-ul, dar diferenta era doar de 50 de bani!). Mi-am iesit din pepini. Asteptam sa vina "chelnerita" sa vorbesc putin cu ea si in timpul asta dezlipeam sigla "Ciuc" de pe bere s-o lipesc frumos de nota. Si cand sa vina sa ia nota, surpriza, a venit o chelnerita (a se observa, scris fara ghilimele) zambind, foarte simpatica sa o ridice. Nu am mai avut ce sa zic.. I-am lasat ei in mod expres niste bacsis doar pentru ca ne-a zambit.

Deci, cu "mare tristete in suflet", tin sa spun ca nu mai calc pe acolo. Hai sa zic ca as fi avut tendinta sa gust si ceva de mancare inainte sa ma afirm. Dar am dat de niste comentarii ale unor clienti pe site-ul afterhours pe care o sa le citez aici:

kronos / 26.03.2007, 22:58
"O sa impartasesc o experienta din acest "restaurant".Cu ceva timp in urma am fost cu 2 prietene in acest local pentru ca se afla destul de aproape de locul unde lucrez. Nu mai intrasem in el pana in acea seara. Am gasit repede o ospatarita care ne sugerat o masa libera si care nu era rezervata. Am fost "bagati in seama" destul de repede si pot spune ca am fost serviti destul de placut si fara probleme. Dar ce ma deranjat destul de mult a fost mancarea. Prietenele mele au luat fiecare cate o salata, care dupa spusele lor erau destul de gustoase si aveau tot ce trebuie pentru o salata.Eu insa, ghinion, am luat niste paste. Eh cand le am primit am inteles de ce primesti si o lingura pentru paste. Pe langa faptul ca te ajuta sa amesteci sosul cu pastele....la mine aceasta avea o a 2-a utilizare. Era vorba de branza care se topise si impreuna cu apa din paste se transformase intr-o mica supa. Genial nu? Locatie: 8 ( in apropierea unui teatru si al unui parc)Ambient: 5 ( sa intrati inauntru cu oki inchisi dupa care sa va asezati la masa si api sa i deschideti-o sa credeti ca sunteti intr o mica inchisoare)Servire: 7 (este ceva ciudat cand servesti un suc sa aduci si un pai pentru consumul acestuia?)Mancare:1 (trebuie sa fi un magara sa trimiti la masa o supa de paste!!!!!)PS: Pacat ca in Romania si in special in Bucuresti ideea de a avea un bucatar bun este echivalentul cu : ce vrei frate mancare buna? pai du te acasa atunci, ce crezi ca sunt ma-ta sa gatesc asa de bine....... "

bogdanai / 14.04.2007, 23:19
"Mie nu mi-a placut ! Mancarea e OK, insa chelnerii sunt sub orice critica ! Am fost la o masa cu meniul aranjat dinainte, pt vreo 15 persoane, si cu toate astea am asteptat 1 ora jumate pt felul doi !!! Dupa ce au pus pe masa aperitivele, n-am mai vazut un chelner cel putin juma' de ora, dupa vreo alta jumatate au debarasat mesele, dupa inca vreo ora ne-au intrebat daca vrem sa aduca felul doi, si am mai asteptat jumate de ora, dupa care eu personal n-am mai rezistat si am plecat ! Si nu pot sa zic ca erau foarte aglomerati, chelnerii stateau la bar si-si tineau companie unul altuia !!!"

I rest my case. Mare pacat pentru ca este intr-o zona foarte buna unde se presupune ca te astepti sa gasesti ceva la un rang ridicat.

* Aspectul localului: 6/10
* Stiinta mancarii: 5/10 (pe baza comentariului lui kronos, eu ma abtin de la acest subiect)
* Personalul: 3/10
* Preturi: 7/10
* Diversitatea meniului: 6/10
* Plata electronica: 0/10
* Accesibilitate: 9/10
* Zona: 10/10
* Ambianta: 6/10
* Curatenie: 3/10 (gandaci morti pe jos, ganganii pe pereti si sub masa, muncitori ridicand praf in timpul zilei etc)* Fumatori / Nefumatori: 10/10 (Da/Da)

Nota finala: 5,9

by bucharest-dining.blogspot.com

No comments:

Post a Comment